July 27, 2012

Wishes #1


1. Kitten flats via 2. H&M dress 3. H&M riding Boots 4. Sam Edelman Adena 5. H&M satchel 6. H&M wedges 7. New Look dress 8. Primark dress 9. Primark watch



English:
Yes sometimes I dream of things I can not afford like the Sam Edelman Adena Flats. Everything else is pretty affordable. I really love the H&M wdges but they are sold out in my size. So annoying! But I ordered myself the Nelly trend spike flats in black. I am so excited for them to arrive! On monday I'm going to Primark and I hope I get the dress. We will see.

Please forgive me dear wallet.

German:
Ich muss zugeben ein Paar meiner Wünsche sind nicht gerade realistisch, wie z.B. die Sam Edelman Adena Flats. Alles andere ist ziemlich zwar nicht so günstig aber okay. Die H&M Wedges gefalln mir richtig ,richtig gut aber sie sind natürlich in meiner Größe ausverkauft. Aber ich habe mir gestern die schwarzen Nelly Spike Flats bestellt. Ich freue mich richtig wenn sie endlich ankommen! (wobei endlich hier nicht so angebracht ist weil ich dem Postboten mal mindestens 3 Tage Zeit geben muss).  Am Montag gehe ich zu Primark, ich freue mich richtig. Mal sehen ob ich das süße Kleid bekomme.

Bitte vergib mir Geldbeutel.

1 comment:

Esra said...

Die Sachen sind super toll!! Die H&M Wedges gefallen mir auch wahnsinnig gut!!

LG
Esra

http://nachgesternistvormorgen.de/