August 25, 2013

1rst way to wear: Zara floral Top

Top-Zara/ Jeans- American Eagle/ Loafers- Deena& Ozzy (via UO)/ Necklace- unkown/ Bag- Forever 21

English:
Here’s my first way to wear my new floral top from Zara! It’s on sale right now for 20€ so I think if you guys are quick you can still get it in stores! This is a new series I’ll be doing from time to time from now on! Isn’t it so much better to wear one piece a million times and always look different with it than always buy new stuff? That’s what this new series is based on… 1 piece 3 ways to wear- don’t waste fashion and get different styles out of one piece!

Deutsch:
Hier ist mein erster Versuch mit meinem neuen Blumen Top von Zara! Wenn ihr euch beeilt könnt ihr es bestimmt immer noch kriegen für gute 20€! Ich habe mir überlegt eine Serie zu starten in der ich verschiedene Teile verschieden kombiniere und euch dazu dann immer etwas Anregung mit auf den Weg gebe! Im Großen und Ganzen geht es darum Mode nicht zu 'verschwenden' und mit einfachen Tricks verschiedene Looks aus einem Teil zu bekommen! 1 piece 3 ways to wear- don’t waste fashion and get different styles out of one piece!

No comments: