August 10, 2013

Those days..


Dress- Pins&Neadles/ Bag- Forever 21/ Loafers- Zara/ Rings- H&M, Kohls, Vintage/


English:
Am I the only one who has those days where you just want to wake up in another decade? I personally have those days really often! At least I try to get that special feeling that you get when you dress like a diva in the 50s or a little more relaxed with flower power like they used to do it in the late 50s early 60s! This was one of those days as you can see and I really liked it even though it really is something special not everyone likes as much as I do! Not that much blabber today since I gotta head to work! Have a great Saturday guys!
Xoxo Paula

Deutsch:
Manchmal wünschte ich ,dass ich einma in einer anderen Zeit aufwachen würde! Einfach mal Diva der 60s sein oder mit den Hippies der späten 50s frühen 60s mit dem VW Bus durch die Gegend düsen! Da dieser traum eher unrealistisch ist werde ich mich einfach darauf beschränken mich von solchen zeiten inspirieren lassen und einfach mal anders auszusehen! Heute leider nicht so viel gelaber von mir da ich jetzt zur Arbeit muss aber demnächst wieder, versprochen! Habt noch einen tolles Wochenende!

Xoxo Paula

No comments: