September 3, 2013

2nd way to wear: Zara floral Top

Top-Zara/ Pants- Zara/ Shades- H&M/ Shoes- Zara/ Rings- Vintage/ Bag- MK/ Lipstick- YSL/

English:
This time I paired the top with some colorful pants which goes just as good with the top as the white jeans I paired it with the first post! I’m loving those pants which are by Zara as well.I’ve always been a big Carrie Bradshaw fan so I was kinda looking for that typical ringlet curls style when I did my hair……well… it turned out more like an exploded rooster but I thought it’s only fair when you guys see the mess my hair is by yourselves! Maybe I’m gonna give it a second try but first I got to get over my trauma in the first place.

Deutsch:

Dieses Mal trage ich das Top etwas bunter mit einer ganz tollen coral Chino von Zara! Es gibt direkt einen ganz anderen Effekt als mit der weißen Jeans im ersten Post! Ich war schon immer ein großer Carrie Bradshaw Fan und ich dachte mir dass ich es auch mal versuchen will mit den süßen Krigellocken…. Nun gut… am Ende sieht es jetzt mehr wie ein explodierter Vogel aus aber ihr braucht ja auch mal was zum Lachen, das ist ja nur fair! Vielleicht versuche ich es nochmal aber erst mal muss ich über mein Trauma hinweg kommen!

8 comments:

Mara said...

Deine Frisur ist top! Wirklich schön :)

Marie said...

mega schön!

Nini said...

Beide Looks gefallen mir richtig gut, tolle Idee auch mit den unterschiedlich gestylten teilen, aber dieser hier gefällt mir noch nen tick besser! Einfach so richtig schön sommerlich ;) xx

Anonymous said...

I think its awesome you're keeping a blog up... I enjoy reading... Also English and Deutsch, nice touch!!;)

enframed said...

Nettes Outfit!
xoxo
Julia
www.enframed.wordpress.com

fretsttet said...

Deine Frisur ist top! Wirklich schön :)
http://www.oasap.com/80-blazers

Iva said...

I like this Tee (& I got the same one, Chuut !) ! Nice outfit and hairstyle !

If you are a Carrie Bradshaw Fan, have you ever seen the Carrie Diaries ? It's her life when she is 16-17 ! The outfits from the 80's are just AMAZING ! And the soundtracks as well : Madonne, Cindy Lauper,...

Xx

Iva

http://beblondedontbestupid.blogspot.de/

BigSunshine said...

<3 Wir sind Taschenzwillinge. Deine Haare gefallen mit mit Wellen unglaublich gut.

P.S. Danke, dass du mich angesprochen hast :)