September 13, 2013

3rd way to wear: Zara floral Top



Top-Zara/ Skirt- H&M/ Jacket- Zara/ Shoes- Aita/ Bag- Primark/ Shades- H&M/

English:
I know it’s been too long since my last post but here it finally is the last look with the floral top! I was looking for a really different look than the other times I wore it so I went with the kinda girly style. Leave me a comment how you liked this little series!
Next Thursday is my driver’s test for the motorcycle and honestly I’m super scared so fingers crossed I will pass!
Y’all have a great weekend!

Deutsch:
Ich weiß, ich weiß ich bin etwas spät dran aber hier nun mein letzter Look mit dem wunderbaren Top von Zara! Ich wollte es einfach mal komplett anders machen und habe es ziemlich girly gestylt aber das kann man ja auch mal machen ;) Ich würde mich sehr freuen über Resonanz von euch wie ihr diese Reihe fandet! Also haut in die Tasten und lasst es mich wissen!
Nächste Woche Donnerstag habe ich meine praktische Prüfung fürs Motorrad und ich muss zugeben, echt Schiss! Drückt mir die Daumen dass das was wird!
Habt alle ein tolles Wochenende!

2 comments:

falei oalei said...

pretty coats,I want to own one

Iva said...

Just love your sunglasses. And you jacket. And your tee. Damn I love this outfit !

Xx

Iva

http://beblondedontbestupid.blogspot.de/